[offtopic] Hackintosh

Dumitru Moldovan dumol at gmx.com
Fri May 29 16:04:01 EEST 2020

On Fri, May 29, 2020 at 10:47:06AM +0300, Paul Lacatus (Personal) wrote:
>Ma lupt de vreo doua zile cu subiectul . De amorul artei.  Am un
>calculatorr care pare ca altii au reusit sa-l hackintosheasca poate nu
>exact varianta mea, eu am ssf cei mai multi au facut-o pe usff tiny
>nu pre imi iese mai ales ca abia acum incep sa inteleg cum merge
>Clover, acum deschid si discutia cu opencore.
>
>Are cineva o experienta in domeniu sa mai pun si eu ceva intrebari mai
>filozofice pe "limba noastra e o comoara" ?

Am experiență mai degrabă cu rulat VM-uri OS X / macOS pe hardware
non-Apple.  Ceea ce e mult mai ușor decât ce încerci tu.  Poate ar fi o
idee prima dată să încerci un VM din ăsta cu accelerare grafică și să
să-l pui pe tot ecranul ca să-ți faci o idee.  Inițial și io am fost
entuziasmat (are randare faină de fonturi), dar după un timp mi s-a
acrit de toate idiosincraziile lui.

În ziua de azi am în administrare un Mac Mini pe care la un moment dat
m-am enervat și am schimbat OS-ul de la mama lui cu un Linux cinstit.
Oricum, mai mult rulează VM-uri pentru teste…  Acuma nu doar că e mai
ușor de administrat prin Salt, dar e și mai rapid cu vreo 15% în
bateriile de teste pe care le tot rulează în VM-urile cu macOS.