[offtopic] Hackintosh

Paul Lacatus (Personal) paul at paul-lacatus.ro
Fri May 29 17:12:15 EEST 2020

On 29-May-20 16:04, Dumitru Moldovan wrote:

> Am experiență mai degrabă cu rulat VM-uri OS X / macOS pe hardware
> non-Apple.  Ceea ce e mult mai ușor decât ce încerci tu.

Asa este . Asta am mai facut si eu . Eu folosesc MacOS pe laptop asa ca
il stiu bine ce poate.  Chiar am si vazut un video pe canalul "linus
tech tips" in care pentru treaba asta folosea un arch linux minimal cu
care facea virtualizarea   cu kvm

La Hacintosh toata treaba de "virtualizat " hardware-ul sa accepte
instalarea se face in bootloader (Clover sau opencore) care are si
drivere si kext cu care mascheaza  hardware real

Aici am eu intrebari :

Ce fac driverele ?

Kext "vopsesc" anumite componente hardware sa semene cu arhitectura
hardware Apple dar care sunt interactiunile intre ele , daca pot pune un
Kext pentru un hardware pe care nu-l am fara probleme sunt iar niste
chestii care nu le stapanesc

Paul