[offtopic] Adaptor placuta M.2-NGFF la PCI express soclu

Paul Lacatus (Personal) paul at paul-lacatus.ro
Mon Nov 2 15:16:37 EET 2020

On 02-Nov-20 14:47, Adrian Sevcenco wrote:

> tot pentru odroid m-am uitat si eu si am gasit asta:
> https://conectica.ro/adaptoare-convertoare/adaptoare-m2ngff/adaptor-m2-key-m-la-slot-pci-express-x4-delock-62584
>

> dar nu cred ca exista o modalitate de utilizare..
>
> singura solutie la care m-am gandit pentru o placa de retea suportata e:
> https://conectica.ro/adaptoare-convertoare/adaptoare-m2ngff/convertor-m2-key-bm-male-la-1-x-gigabit-lan-low-profile-form-factor-delock-6285

De ce crezi ca prima solutie nu se poate utiliza ? Eu zic ca ar merge.
Varianta a doua nu mi se pare fezabila ca ocupi soclul cu doar un NIC si
pentru pfsense cum vreau eu sa-l folosesc trebuie cel putin 3 NIC-uri si
nu mi se pare o solutie sa fac un trunk de VLAN ...

Am comandat chiar daca nu e pe stoc . Vedem

Paul