[offtopic] DIGI support :: parola secreta pentru support tehnic-tehnic??

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Thu Oct 8 17:50:21 EEST 2020

Salutare! Stiti cumva daca exista vreo parola secreta sau numar pentru a
avea parte de suport tehnic chiar tehnic? mi-a luat 10-15 minute sa
lamuresc o doamna/domnisoara ca in urma conectarii cablului TV nu mai
imi intra in apartament semnal pe cablu .. intr-un final am ajuns sa
ridic vocea ca sa imi fie acceptata sesizarea ... ceea ce consider ca e
un lucru nasol dar nu mai aveam idei de comunicare...

Merci!
Adrian