[offtopic] cablu qsftp28 :: lipsa link catre un switch anume

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Tue Feb 16 17:08:30 EET 2021

On 2/16/21 3:21 PM, Gabriel wrote:
> Pot aparea probleme de genul asta cand vrei sa conectezi echipamente
> de la producatori diferiti cu DAC-uri. Switch-urile ar trebui sa aiba
> o lista cu SFP-uri/cabluri suportate oficial, vezi daca cablul tau e
> pe lista. Ce-i drept, e ciudat ca un cablu supermicro sa mearga intre
teoretic e pe lista ... adica pe factura scrie ce trebuie, iar ceea ce
scrie pe punga e ff asemanator ce apar in screen-shoturile de la
supermicro (dar care au denumirea corecta care o am si eu pe factura, nu
ce am eu pe punga)

> doua Dell-uri, dar nu intre un Dell si un supermicro. Daca ai
da, asta mi-a parut si mie ff haios :))

> posibilitatea, poti testa cu QSFP28-uri si fibra: in supermicro bagi
> un QSFP28 suportat oficial de supermicro, in Dell bagi unul suportat
> oficial de Dell si vezi daca se ridica link-ul. Altfel, cu DAC-uri e
mda.. nu ne permitem :( daca nu se rezolva, vedem in decembrie la
achizitii daca se pot baga doua trainsceivere de astea ..

> cam la noroc sa gasesti numitorul comun pentru doua echipamente de la
> doi producatori diferiti. Poa sa mearga, poa sa nu mearga, dar daca nu
> merge si folosesti cablu care nu e suportat oficial, asta e primul
> lucru care ti-l vor spune cei de la suport.
cei de la suport s-au cam impiedicat si ei .. cablul in principiu tot de
la ei e luat (in principiu pt ca se schimba cel putin 2 maini pana la
noi) si au dat din umeri, adica au zis sa luam modelul lor, dar cel
putin pe hartie exact modelul lor il avem ...

Merci!
Adrian