[offtopic] cablu qsftp28 :: lipsa link catre un switch anume

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Tue Feb 16 17:11:07 EET 2021

On 2/16/21 4:15 PM, wolfy at prolinux.ro wrote:
> apeleaza la suport supermicro.
am apelat.. au zis sa folosim modelul lor oficial, dar cel putin pe
hartie e exact modelul lor oficial...
am comparat eticheta de pe mufa mea cu ce apare la ei pe site sub
denumirea lor si ar corespunde; am tras concluzia ca nici ei nu stiu ce
au si ce le merge..

> De unde ati luat ? gsc ? elko ?
nu am idee, a mai fost un proxy pe traseu..

Adrian