[offtopic] Pornire soft systemd

valy cozma valycozma at gmail.com
Fri Mar 19 16:16:38 EET 2021

ok inteleg ca daca restartezi manual aplicatia, MERGE , iar daca restartezi
PC-ul , nu merge

pare a fi problema de ordine de executie a regulilor de udev, probabil ai
regula de permisiuni care se executa prea tarziu ( sau deloc )

vezi ca s-au modificat sintaxele pe la regulile de udev , check it first .