[rlug] subdomeniu in nginx

Alex 'CAVE' Cernat cave at cernat.ro
Thu Dec 6 13:26:58 EET 2018

On 06-Dec-18 11:44 AM, Petru Rațiu wrote:
> Vezi ca "domeniul unui subdomeniu" e o chestie cam vag definita. La  "
> sandbox.service.domain.co.uk" ce vrei sa fie capturat? Sau, mai bine zis,
> in ce scop vrei sa le mapezi pe domenii? Dincolo de chestia asta, regex
> should be fine, dar e posibil sa ajungi sa predefinesti manual variabila pe
> fiecare vhost :)

am zis ca toate sunt de genul subdomeniu.domeniu.ro, si ma intereseaza
acel "subdomeniu" intr-o variabila pentru a o folosi in configuratie mai
departe ca parametru

atata timp cat stiu ca sunt toate pe 3 "nivele" (ca doar le setez de
mana in server_name) si am grija sa nu se duca vreun default ip pe
server block-ul respectiv, abordarea as zice ca e safe

intr-adevar, din map se mai poate face o verificare in plus, in caz ca
isi baga cineva nasul si pune aiurea in server_name un
alt.subdomeniu.domeniu.ro (pe 4 nivele), insa dupa cum ziceam, incercam
un over-engineering sa-l crut pe nenea nginx de un regexp in plus

Alex

ps: nu prea am inteles aia cu predefinirea manuala, la ce scenariu te
gandeai ?