[rlug] mpm_itk + mpm_event

Andrei-Florian Staicu andrei.staicu at gmail.com
Wed Jan 3 22:21:30 EET 2018

Salutare,
Pe un Ubuntu 16.04.3 LTS, am apache2 de la sury (2.4.29-1+ubuntu16.04.1+
deb.sury.org+1) cu mpm_prefork si mpm_itk (mai multe site-uri, fiecare cu
userul lui).
Acum incerc sa ma mut pe mpm_event, ca sa pot sa http2, dar se pare ca itk
depinde de event:
a2enmod mpm_itk
Considering dependency mpm_prefork for mpm_itk:
Considering conflict mpm_event for mpm_prefork:
Considering conflict mpm_worker for mpm_prefork:
Module mpm_prefork already enabled
Module mpm_itk already enabled
Imi puteti spune daca itk poate functiona cu event?
Merci.

--
Beware of programmers who carry screwdrivers.