[rlug] centos7 :: connection refused dupa un timp

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Wed Jul 18 17:47:59 EEST 2018

On 07/18/2018 05:20 PM, Andrei-Florian Staicu wrote:
> fail2ban?
ar trebui sa am un mesaj in journal, messages ceva .. nu am nimic
nici un mesaj de la sshd, nimic, de la nici un serviciu ...
pur si simplu dispare conexiunea (din afara vorbind, devinde refused)
iar din inauntru (legat prin ipmi) ip address apare ok, ethtool imi arata link,
am access outgoing chiar!!
incep sa ma gandesc la variante legate de aghiasma :)))

Adrian