[rlug] linii statice in resolv.conf cu network-manager

Petru Rațiu rpetre at gmail.com
Thu Jun 7 13:07:34 EEST 2018

> fisier de cate ori il refacea, dar la n-m n-am gasit acest feature. Am
>>
> vezi https://developer.gnome.org/NetworkManager/stable/NetworkMan
> ager.conf.html
> la main section, dns=dnsmasq
> nm va porni dnsmasq ce il poti customiza cu fisiere in
> /etc/NetworkManager/dnsmasq.d/
>
> Personal prefer sa rulez dnsmasq standalone cu nm setat sa intrebe
> localhostul

Da, am debian si dnsmasq (cu el m-am certat cu alta ocazie), dar problema
mea de-acum nu e cu dns-ul, e cu confgurarea resolverului (in speta vreau
sa-i pun options ndots:2 pentru ca $reasons). Asta se face in resolv.conf
si intervine inainte sa faca vreun dns lookup, asa ca dnsmasq e prea tarziu
in ecuatie.

Repet, cum pun ceva in resolv.conf? :D

--
P.