[rlug] Kernel update dar nu alege o versiune noua la boot

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Thu Mar 22 22:24:25 EET 2018

Salut!
Pe un PC am pus un Ubuntu 14.04.5 cu Webmin ca administrare. Si-a tot facut
singur update de kernel periodic dar la pornire a ramas la 4.4.0-78. Am
fortat in Grub sa aleaga o alta versiune iar la fallback versiunea care
ruleaza ok. Dar nu se duce mai sus. Pc ul este o antichitate - P4 dual
core. Are vreo sansa sa ruleze o versiune mai noua sau nu imi mai bat capul
cu update ul de kernel? De ce s-a oprit la 4.4.0-78? Unde sa ma uit sa
verific? Multam! Servus!
PS. E undeva... intr-un beci "la rece" daca trebuie sa ma duc pana acolo
macar sa o fac in cunostinta de cauza! Multam!
Petre Mihail