[rlug] Ubuntu 18.04 si rezolvare DNS zonal .local

Petru Rațiu rpetre at gmail.com
Sat May 12 21:58:08 EEST 2018

Daca nu folosesti mDNS/avahi/zeroconf, poti muta 'dns' in fata lui
'mdns4_minimal' in linia cu 'hosts:' din /etc/nsswitch.conf , eu asta
faceam pe vremea cand lucram intr-o retea care folosea domeniu cu .local.

Daca nu ti-e totusi greu sa schimbi, sugerez totusi sa folosesti un
subdomeniu a ceva ce controlezi tu sau unul din cele 4 TLD-uri rezervate de
RFC2606, adica .test, .invalid, .example sau .localhost (ultimul pare cel
mai putin ciudat imo). local e rezervat de RFC6762. Orice altceva care nu e
deja gTLD poate deveni la un moment dat.