[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Tue May 15 18:30:18 EEST 2018

Salut! Nu stie direct sa ia din token/smartcard. Am facut back up (doar) la
semnatura via Firefox. Apoi am importat in Thunderbird ( e un mister si
pentru mine ce are... cu Prefectura) apoi o vede in Libre Writer da' nu
pune ca Adobe Reader intr-o patratica semnatura. O face undeva in spate
(dealtfel normal ca mecansim) si numai sub forma file ului odt ca extensie.
Apoi l-am redeschis si exportat ca pdf. Semnatura se mentine. Plusa ca a
trebuit sa instalez ad labam tot "lantul de incredere" Cert SIGN. Ai di
capu' mio!
Numa' ca la destinatie mi se repsoseaza ca desi AR ul da in bara verde cu
All signatures are valid, lucratoru' lu' peste daca nu vede negru pe alb
numele meu acolo nu ii convine.
Ma scot din sarite - astia vad semnatura electronica doar ca pe o chestie
pe document nu esenta ei. O sa testez o data si le traznesc o poza cu
semnatura electronica dar nu semnez efectiv sa vad ce se intampla. Da stiu,
AR ul o sa tipe ca nu e semnat electronic in spate, da' lucratoru' va spune
"cum dom'le nu vezi ca e poza pusa!? S-a stricat AR-ul!" si merge mai
departe.
Daca mai aveti idei io va merci!
Servus!
Petre Mihail