[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Petru Rațiu rpetre at gmail.com
Tue May 15 18:45:49 EEST 2018

On Tue, May 15, 2018 at 6:30 PM, Petre Mihail <petremihail at gmail.com> wrote:

> Salut! Nu stie direct sa ia din token/smartcard. Am facut back up (doar) la
> semnatura via Firefox. Apoi am importat in Thunderbird ( e un mister si
> pentru mine ce are... cu Prefectura)

Pentru ca si una si alta folosesc NSS (https://wiki.mozilla.org/NSS) pentru
certificate store si toate functiile SSL-related.

Eu mai foloseam si ceva aplicatie java pt. semnare (jPDF signer parca?),
dar nu gasisem niciuna decenta care sa puna si pozulica (probabil pentru ca
ii trebuie UI si tot tacamul). Poti incerca aia cu poza (ca in definitiv
fix asta face si Adobe, daca nu ma insel), sau poti sa incerci sa schimbi
lucratorul ;)

--
P.