[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Ioan Fericel mirabit at gmail.com
Wed May 16 13:24:32 EEST 2018

Credeam că-i vorba de vreo aplicație cu formulare de cules date, din
care vor rezulta documentele pdf. Rețin o discuție din urmă cu ceva
vreme pe subiectul CMS. Părea a fi o legătură. Pe linia asta merită
efortul de automatizare.

Dacă totul se face static, în Libre Office, trebuie insistat acolo și cu
semnătura vizibilă.

Ioan