[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Ioan Fericel mirabit at gmail.com
Thu May 17 14:42:09 EEST 2018

On 05/17/2018 01:10 PM, Răzvan Sandu wrote:

> Mie principala problemă mi se pare lipsa de drivere (libere sau
> cvasi-libere) pentru astfel de smartcarduri - și nu Java. Nefiind
> programator, poate greșesc...

Principala problemă, la noi, este lipsa de interes.

Un citat de la un "prestator de servicii de incredere calificat":

> Noile certificate calificate au fost testate si functioneaza la
> parametri normali pe toate sistemele administratiilor centrale si
> locale ce solicita utilizarea acestuia.

Câte firme sau persoane credeți că au cerut furnizorilor drivere pentru
alte sisteme decât acestea?

Pe lângă lipsa de interes mai este vorba și de o superficialitate
specific românească. În rarele cazuri când se mai discută acest subiect,
cum e și cazul de față, lucrurile nu merg prea departe și nici prea
adânc. Ba miza este prea puțin importantă pentru inițiator, ba sfaturile
primite vin din auzite, fără încercări concrete.

Ioan