[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Ioan Fericel mirabit at gmail.com
Thu May 17 18:16:10 EEST 2018

On 05/17/2018 04:25 PM, Petre Mihail wrote:
>   ei suport pentru Linux nu au si nu vor oferi never ever.

Eu nu sunt sigur de asta (precum de infinitatea universului!).

Și mie și altor câțiva cunoscuți ni s-a spus la început că nu au drivere
pentru Linux. Când am condiționat achiziționarea certificatului de
livrarea lor, le-au găsit!

La fel cred că se va întâmpla, când se va pune presiune pe ei, și cu
acea aplicație pentru reînnoire și cu suportul în general.

Schimbarea poate veni din 2 direcții:
  - atingerea unei mase critice de cereri/condiționări din interior.
  - intrarea pe piață a furnizorilor externi de certificate (dar și
aceasta depinde de presiunea din interior asupra reglementărilor,
actualii furnizori încercând să-și mențină monopolul).

Compromisurile și improvizațiile de tot felul nu fac decât să ne
îndepărteze de calea normală. Chiar dacă sunt destui care susțin că
normală este situația de acum (și nu doar ca o gafă de exprimare)!

Ioan