[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Ioan Fericel mirabit at gmail.com
Thu May 17 18:50:15 EEST 2018

On 05/17/2018 05:09 AM, Petre Mihail wrote:
> Salut Aygun!
> Ia zi-mi te rog, cand ai timp, cum ai semnat cu DUK sub Linux?
> L-am sucit pe toate partile! Am luat toate jar urile si le-am pus cu
> lingurita in directoarele cerute da' nu merge neam. Nici cu java default
> din Ub 14.04 si nici cu ultima versiune de la SUN.
> Nu mai spun ca nu am ajuns nici macar sa vada semnatura electronica pe java
> iar DUK ul ala are config uri doar pentru tokenuri sub MS.
> Servus!

Hai să încercăm câțiva pași, chiar dacă semnarea din DUKIntegrator nu-ți
rezolvă problema concretă. Acesta se ocupă de validare, generare pdf și
semnare declarații ANAF, pornind de la fișiere xml.

A pornit interfața GUI?

Unde cauți să vezi semnătura electronică în Java?

Chiar dacă în fișierele de configurare sunt date exemple doar pentru
Windows, funcționează corect și pe Linux dacă editezi fișierul
corespunzător token-ului folosit. Exemplu pentru Aladdin:

> name=SmartCard
> library=/usr/lib64/libEtoken.so
> algorithm=sunpkcs11

Calea către .so trebuie să fie aceeași pe care o vezi la certificat în
Firefox.

Spor,
Ioan