[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Thu May 17 20:52:35 EEST 2018

" Hai să încercăm câțiva pași, chiar dacă semnarea din DUKIntegrator nu-ți
rezolvă problema concretă. Acesta se ocupă de validare, generare pdf și
semnare declarații ANAF, pornind de la fișiere xml.

A pornit interfața GUI?

Unde cauți să vezi semnătura electronică în Java?

Chiar dacă în fișierele de configurare sunt date exemple doar pentru
Windows, funcționează corect și pe Linux dacă editezi fișierul
corespunzător token-ului folosit. Exemplu pentru Aladdin:

name=SmartCard
> library=/usr/lib64/libEtoken.so
> algorithm=sunpkcs11

Calea către .so trebuie să fie aceeași pe care o vezi la certificat în
Firefox.

Spor,
Ioan "

Nu interfata nu a pornit!
Aha, multam! Am sa incerc! Adaptez pentru Athena.
Servus!