[rlug] Aplicatie semnare pdf uri

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Mon May 21 23:02:17 EEST 2018

Salut!
Lucrurile s-au rezolvat ca in tren: "Va va contacta cineva de la suport!"
"Sunt XY de la suport si am sunat sa va spun ca nu aveti posibilitatea de a
trimite cererea de emitere a unui nou certificat decta sub MS W sau , in
cel mai rau caz (de ce oare?), sub Mac."
"Aha si restul?"
Pauza!
"Pai asta am auzit-o si de la vanzatori mai devreme, de ce ati mai sunat si
Dvs.?"
"Ca asa cere regulamentul!"
"Al cui regulament?"
"Al firmei"
"Adica Dvs. va bifati agenda ca m-ati sunat sa ce? Ca suport oricum nu
mi-ati oferit decat solutia de a plimba doua token uri pe drum iar eu sa
stau 24 d eoare cu documentele nesemnate?"
Pauza!
"Ei acum ati aflat de ca am luat doar pe un an si nu pe 2 sau 3 pentru ca
nu oferiti suport! Si ca mine vor fi tot mai multi, asa ca ori va schimbati
optica ori veti ramane fara clienti, va rog sa transmiteti sefilor! O zi
buna!"

Multumesc pentru linkul cu VM ul de MS W. Am pornit-o, am instalat tot si
aplicatia cu care se genereaza cererea de reemitere a semnaturii
electronice.
Altfel in Play on Linux sau in Crossover nu reusesc sa mapez portul usb
catre un com din dosdevices din Wine imi spune ca toate sunt deja create.
In GUI  de setat Wine gaseste portul usb dar nu il vede ca device si il
vede ca disc doar (cred eu). In Ubuntu nu am gasit ttyusb . In dev toate
apar ca directoare si subdirectoare (incerc sa ma lamuresc de ce, cand am
ceva timp). Dmesg listeaza token ul Athena cu ceva de genul 5-1 (sau alt nr
depinde  de port) in capatul descrierilor caracteristicilor.
Am conectat nu cablu usb tata la serial si apoi cu un adaptor token ul dar
in dmesg se vede soar RS 232 si token ul nu mai apare astfel. Cred ca imi
trebuie cum am spus un cablu mama usb la serial dar care sa faca vizbil
token ul doar.
Ca paranteza in 2015 am reusit sa rulez aplicatia SIUI DOM a CNAS in Play
on Linux dar nu mai imi amintesc si nici nu mai gasesc notitele si in plus
parca era alt Ubuntu atunci.
Cu DUK nu m-am dat inca! Cand o fac spun! Inca o data multam!
Servus!
Petre Mihail