[rlug] Killing CentOS (softly)

Adi Pircalabu apircalabu at gmail.com
Tue Dec 15 01:21:38 EET 2020

On Mon, Dec 14, 2020 at 9:21 PM Dumitru Moldovan <dumol at gmx.com> wrote:

> https://blog.centos.org/2020/12/future-is-centos-stream/

Haha, de-abia imi revenisem dupa miscarea Atlassian, care au decis
sa-si mute clientii in cloud si uite-asa tre' sa gasim alternative
pentru Jira & Confluence, altfel ne creste factura de 16000 de ori.
Acu RedHat :)))
Noroc ca acum 12-18 luni CentOS 8 nu prea oferea suport stabil pentru
Xen si alte cateva pachete si pachetele de care avem nevoie munca si
deci am decis sa just sit on it, thank you RedHat, honestly!
Okey, si deci daca vreau lifecycle de 10 ani unde ma uit? Am aflat de
Oracle, ce alte optiuni mai sunt?

--
Adi Pircalabu