[rlug] Ferma de masini

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Sat Jul 4 11:35:10 EEST 2020

On 7/4/20 1:40 AM, Petre Mihail wrote:
> Salut!
> Am mai multe masini prin ograda de diferite config uri, capacitati, viteze
> de lucru, etc. Am ceva vin nebaut ca energizant, timp si ceva minte libere
> ca sa experimentez. Pot sa fac un volum mare adunand drive urile fiecarei
> masini, si cum? Orice hint este este binevenit! M-am documentat ceva dar nu
Poti sa te distrezi cu https://www.beegfs.io/
Din citite (deocamdata doar citesc despre el ca as vrea sa imi
inlocuiesc cateva nfs-uri cu beegfs peste aceleasi noduri, ca sa imi
consolidez totul intr-un singur nfs) e ff flexibil, configurare si
instantiere simpla si clara, suporta stocare fie adaugata de-a valma sau
organizata in grupuri si un alt lucru de care eram interesat: poate
coloca stocare pe compute noduri (pritr-un mecanism dinamic on-demand).
+ are o aplicatie de administrare java based

Adrian