[rlug] minimal vm :: postfix replacement?

Mihai Badici mihai at badici.ro
Sat Jul 11 07:30:01 EEST 2020

On 7/11/20 3:19 AM, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:

> dbus e mult mai mult de atit

Da, după asta am mai citit și eu, dar mi-am dat cu părerea înainte, ca
românul :)

Așa, dacă vrea și vrea, doar de amorul artei, poate muta și cron-ul în
exterior ( dacă e container, îl rulează cu docker run când are nevoie
:)) . Routerele astea de 100 de RON cu linux embeded, openwrt sau
variante,  nu prea au cron-ul pornit by default.