[rlug] minimal vm :: postfix replacement?

Dumitru Moldovan dumol at gmx.com
Mon Jul 13 13:58:14 EEST 2020

On Mon, Jul 13, 2020 at 01:35:53PM +0300, Adrian Sevcenco wrote:

>Super merci!! intr-adevar, convigator...

Phoronix nu e o sursă foarte bună, dar ceva, ceva grăunte de adevăr e în
rezultatele alea…  O altă parte nasoală cu VirtualBox e că îi cam buggy,
deci în timp ai mai multă bătaie de cap.  Nici io n-am scăpat de tot de
el, încă mai am 2 servere cu VM-uri VBox, dar nu mai adaug alte VM-uri
noi pe ele și sper să scap complet de VirtualBox cândva!