[rlug] Debian fără systemd [was: Re: minimal vm :: postfix replacement?]

Dumitru Moldovan dumol at gmx.com
Sat Jul 18 15:08:17 EEST 2020

On Sat, Jul 18, 2020 at 02:48:58PM +0300, Andrei POPESCU wrote:

>În rest folosesc aproape numai 'apt'. Pe de altă parte singura mea
>instalare 'sid' este mai mult de test (să urmăresc cum evoluează
>suportul pentru PINE A64+).

Interesant subiect…  Poți dezvolta un pic?  Tot Pine A64+ am și io, dar
instalat cu versiunea de Armbian bazată pe Debian 10.  Și mi-ar prinde
bine versiuni ceva mai noi pentru unele pachete…

Cum e Debian unstable în comparație cu Armbian și/sau Debian 10 pe Pine
A64+?  Eram tentat să încerc să trec la testing, dar mi-a fost teamă să
nu bușesc sistemul de tot.  Deja mi-am forțat norocul cu unele chestii,
inclusiv rasul systemd.

Apropo, ai încercat să-l folosești ca desktop?