[rlug] Debian fără systemd [was: Re: minimal vm :: postfix replacement?]

Valy Cozma valycozma at gmail.com
Sat Jul 18 23:03:55 EEST 2020

sunt un pic pe langa subiect, dar eu am rezolvat cu un Hp Elite SH  (
desktop si aproape ssf ) , 8 gb ram,ssd 128 si 2 hdduri de 3Tb , Zfs cu
mirror , si o placa hdmi pci express , si inca o placa sata ( pc-ul are
doar 3 sata , am si dvd )

sistemul a fost 1000 lei fara hdduri si ssd pe care le aveam deja .

decat sa te chinui cu NAS sau placi micro si rackuri externe, e mai simplu
si mult mai putine fire . Arata si bine .

si am si suspend, si wake on lan prin router

my 2 cents