[rlug] Debian fără systemd [was: Re: minimal vm :: postfix replacement?]

Valy Cozma valycozma at gmail.com
Sun Jul 19 11:19:06 EEST 2020

On July 19, 2020 10:54:57 Andrei POPESCU <andreimpopescu at gmail.com> wrote:

> Zgomot? Aș vrea ceva fără ventilatoare.

ai throttling in bios,  eu le tin pe silent . Se aud dar nu sunt enervante.
 Dar noaptea cred ca ar deranja la somn

Acuma, daca vrei si storage mare nu stiu cum rezolvi fara ventilator.

> Consum? Ryzen Mobile văd că au 15W TDP, mai sus parcă n-aș merge (și am
> alergie la Intel :p).

nu mi-am pus problema ..

probabil ai si alte solutii hardware , voiam sa zic doar ca ( eu cel putin
) vrem prea multe de la placile astea mici , si ajungem la solutii mai
complicate decat un pc slim , sau chiar un laptop .

Ok este fun dar ..

Ca idee eu ma jucam cu un Olimex A64  / a20 , cand am ajuns la rack usb am
renunțat , se mișcau hddurile in el, un rack calumea era peste 200 euro si
venea in 3 săptămâni, din astea .

Am sunat un prieten, in 2 zile era montat, linux mint, smplayer si gata