[rlug] yahoo

Bogdan-Stefan Rotariu bogdan at rotariu.ro
Thu May 21 16:38:24 EEST 2020

> On 21 May 2020, at 16:06, sorin.vijelie at eurodata.com.ro wrote:
>
> Salut,
>
> Zilele astea este ceva cu Yahoo ?
>

> Am in coada o gramada de "(Deferred: 421 4.7.0 [TSS04] Messages from xxxxxxx
> temporarily deferred due to user complaints - 4.16.55.1; see
> https://help.yahoo.com/kb/postmaster/SLN3434.html"
>

> Avem SPF, DKIM, DMARC, reverse, etc. Si nu suntem pe vreun blacklist.
> Senderbase= 98.

Salut,

Nu este o problema recenta, Yahoo are o politica agresiva si in general face rate-limit pe prefixe sau chiar pe country code, deci nu e neaparat o problema cu adresa respectiva.

Esti in scris in FBL/ReturnPath, astfel incat sa primesti raportarile legate de mesajele de tip spam ?
Banuiesc ca ai citit[2], iar sus pe Contact Us poti deschide un fel de tichet de suport catre ei legat de problema pe care o intampini.

[1] https://fbl.returnpath.net
[2] https://help.yahoo.com/kb/postmaster/recommended-guidelines-bulk-mail-senders-postmasters-sln3435.html

--
Bogdan-Stefan Rotariu