[rlug] Containers - to be or not to be

Catalin Bucur cata at geniusnet.ro
Sat May 23 12:23:21 EEST 2020

Salutare,

Am un server (fizic) pe care va rula un site destul de accesat ce va
consuma resurse maricele, dar nimic exagerat, poate ceva mai mult pe
perioade scurte.

Din experienta voastra merita "efortul" sa-l configurez pe baza de
containere, de exemplu unul pentru nginx, altul pentru mysql? Ma gandesc
ca poate mi-ar aduce avantaje in viitor in cazul in care mai apare un
site de aceeasi anvergura pe acelasi server, sau poate daca intru in
zona fail-over/load-balancing.

Daca raspunsul este da, avand in vedere ca nu e "marea clusterizare" sau
cine-stie-ce configuratie, ce ar fi mai ok sa aleg? LXC sau Docker?
Pentru orchestration sa ma incurc cu Kubernetes sau e un monstru pentru
ceea ce vreau sa fac?

Mersi de idei.

Numai bine,
--