[rlug] Experiente cu Firewall la routere Edgerouter Ubiquity

Paul Lacatus (Personal) paul at paul-lacatus.ro
Sat Feb 13 11:26:57 EET 2021

Am de facut o setare mai delicata pe un router EdgeRouter 4. In fapt
pana acum erau doua routere fiecare cu un IP static pe WAN, din aceeasi
retea /27,  si cu Port Forwarding pentru servicii asemanatoare ( doua
servere de mail diferite). Acum as vrea sa la comasez pe un singur
router.   Prima incercare a fost sa pun ambele adrese pe aceeasi
interfata WAN si apoi sa trec de pe functia "automatizata" de
portforwarding pe reguli de DNAT. Am trecut serviciile care erau pe port
forwarding pe DNAT si functionau. Cand am incercat sa le trec si pe cele
de la a doua adresa cu reguli similare dat targetand alte IP din
interior au inceput sa apara probleme  si nu mai functionau nici primele
. Nu intru in detalii decat daca a mai avut cineva experiente simailare
si sunt dispusi la discutii .

Sa fie mai bine daca pun a doua adresa pe o interfata de WAN separata ?
Si daca le fac sa mearga urmeaza si Hairpin DNAT ...

Paul