[rlug] prioritate biblioteci php

Mihai Badici mihai at badici.ro
Fri Jan 8 13:58:55 EET 2021

On 1/8/21 1:32 PM, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
> ai 2 varianta la php: ori folosesti numai ce-ti da distributia, ceea ce
> inseamna ca vor fi chestii mai vechi, insa in general mai stabile, si nu
> te trezesti ca se strica ceva ca a facut un third party update si a
> explodat; ar trebui sa mearga din fuleu insa nu prea vad de ce te-ai mai
> juca cu composerul (ca sa fac o paralela e oarecum cazul in care
> instalezi un pachet si dupa aia vii si compilezi o versiune noua din
> surse, ceea ce inseamna cam ciorba)
> ori privesti vhostul tau ca si un tot unitar, unde ai in vendor toate
> [...]

roundcube-ul e și el din surse.

Se pare că dacă vrei să folosești modulul de calendar la justa lui
valoare ( să poți invita alți useri de exemplu la un meeting) VObject-ul
pe care îl am eu în debian nu are toate atributele. Deci e musai să
folosesc sabre ăla, 3.5.3 pe care îl zice composerul.

Aș putea să schimb la roundcube să încarce clasele din altă parte? Dacă
da, cum?