[rlug] fpc pe Raspbian 8.0

Dragos Popescu dragosp at gmail.com
Mon Feb 11 08:18:15 EET 2019

Mulţumesc tuturor pentru timpul pierdut citirii şi mai ales scrierii unui
răspuns.
Nu cred că e de la compilator, este fix acelaşi compilator şi pe sistemul
din 2016 şi pe cel din 2018.
Mai mult, am copiat pe cel nou pachetele din cel vechi şi l-am instalat din
cele vechi.
Fix la fel face.
Înclin să cred că e vreo problemă de versiuni de biblioteci sistem,
problemă cu care refuz momentan să-mi mai pierd vremea.
Am trecut pe un armbian şi am rezolvat problema.

Spor!

În dum., 10 feb. 2019 la 22:16, Zoltan Padrah <zoltan.padrah at gmail.com> a
scris:

--