[rlug] raspberry pi și similare

Paul Lacatus paul at paul-lacatus.ro
Wed Jan 2 20:13:42 EET 2019

Sent from my iPad

> On 2 Jan 2019, at 20:02, Paul Lacatus <paul at paul-lacatus.ro> wrote:

> [...]

Ca mi-am mai adus aminte  controler AP URI ubiquity cu UniFi , citire contoare energie electrică pe modbus, etc.

Instalarea sistemului consta in scrierea unui card Sd cu imaginea și apoi configurarea. Sistemul e simplu dar cardul SD e in general punctul slab. Cu s-a mai zis cele cu eMMC sunt mai bune. Avantajul la cardul SD e ca după ce ai făcut sistemul funcțional poți sa faci o imagine pe care sa o scrii cad ți se duce cardul