[rlug] raspberry pi și similare

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Fri Jan 4 12:19:36 EET 2019

On 1/3/19 1:52 PM, Paul Lacatus wrote:

> Sent from my iPad

> Cele cu x86 sunt in alta categorie de preț și mai greu accesibile.
da, corect dar eu am amintit de un sbc de 110$ fata de cei 400 ai
sbc-ului amintit de tine ...

in plus de aia am si zis in functie de load (si preferinte) : pentru
unii poate sa conteze mult sa aiba x86 cu instalarea clasica etc si cu
pana la 32 gb ram (2 sata + m2 + 2gbit) fata de un sbc arm ce necesita o
oaresce atentie pentru instalare