[rlug] perl chinese

Petru Rațiu rpetre at gmail.com
Wed Jan 23 11:01:01 EET 2019

On Wed, Jan 23, 2019 at 10:54 AM Mihai Badici <mihai at badici.ro> wrote:

> engne-urile
> >
> merge și în bash să schimbi separatorul, nebunia e cu flag-urile, că nu
> prea știi care ce face și nici nu văd o cale mai bună să poți să le
> organizezi...
>
> Ok, deci recunosti ca singura chineza ti se pare "mxs", nu? :)

Nici eu  nu folosesc atat de des altceva in afara de /g sa stiu pe de rost
ce fac, de-aia m-am uitat in manual (am dat si link) sa recitesc care era
fine print la astea cu multi-line. Daca te obosesti sa te uiti, e relativ
mura in gura. A trebuit sa scrollez putin sa vad aia cu \z, cu ocazia asta
am (re)invatat ca ^ si $ te mint. E mereu util sa mai citesti cate un
manpage, chiar si asa la baranete...

--
P.