[rlug] perl chinese

Mihai Badici mihai at badici.ro
Wed Jan 23 11:21:08 EET 2019

> Nici eu  nu folosesc atat de des altceva in afara de /g sa stiu pe de rost
> ce fac, de-aia m-am uitat in manual (am dat si link) sa recitesc care era
> fine print la astea cu multi-line. Daca te obosesti sa te uiti, e relativ
> mura in gura. A trebuit sa scrollez putin sa vad aia cu \z, cu ocazia asta
> am (re)invatat ca ^ si $ te mint. E mereu util sa mai citesti cate un
> manpage, chiar si asa la baranete...

Acu' sigur că după nește ani nici chineza nu mai pare chiar așa de
dubioasă, eu nu prea m-am jucat cu perl dar am dedus că face o
substitutie ca în bash :)

Doar că am preferat să las pe cineva care chiar a lucrat în perl și știe
mai bine.

Pe de altă parte, arată ca în chineză, se interpretează ca în chineză,
sigur e chineză ;)

Sincer e ceva insane în modul ăsta de a lucra cu regexp-urile, doar că
nici nu am o idee cum s-ar putea face să arate mai omenește, așa că
astea sunt, cu ele lucrăm ...

Până la urmă, legea nr 1 a ingineriei, "dacă mege nu umbla", se aplică
și la ele. :)