[rlug] perl chinese

Alex 'CAVE' Cernat cave at cernat.ro
Wed Jan 23 11:30:21 EET 2019

On 23-Jan-19 11:21 AM, Mihai Badici wrote:
> Doar că am preferat să las pe cineva care chiar a lucrat în perl și știe
> mai bine.
>
> Pe de altă parte, arată ca în chineză, se interpretează ca în chineză,
> sigur e chineză ;)

Mihai, ce-ar gogu' cu tine de-ti baga toate mesajele in spam ? vad ca
ale lui Petru incep incet incet sa ajunga unde trebuie, sa vedem pentru
cata vreme

daca tot am inceput cu perl-eza, interesant e ca dupa $ poti sa pui
aproape orice caracter, si functioneaza; distractia incepe la alea
"magice" (cea mai simpla fiind $_)

imbatranim nene, nici draq nu mai foloseste perl, azi toata lumea s-a
bagat pe serpisori, daca nu au trecut deja la go si ruby

Alex