[rlug] perl chinese

Petru Rațiu rpetre at gmail.com
Wed Jan 23 11:53:32 EET 2019

On Wed, Jan 23, 2019 at 11:33 AM Alex 'CAVE' Cernat <cave at cernat.ro> wrote:

> daca tot am inceput cu perl-eza, interesant e ca dupa $ poti sa pui
> aproape orice caracter, si functioneaza; distractia incepe la alea
> "magice" (cea mai simpla fiind $_)

Tehnic vorbind, numele de variabile pot contine aproape orice (vezi perldoc
perlvar), probabil te referi la variabilele speciale de un singur caracter
listate mai jos in acelasi manpage. Nu-s asa multe pe cat ai crede, au
proasta reputatie ca-s foarte des folosite si trebuie sa sapi dupa ce fac
(mult cod perl a fost scris prin jurasic cand nu prea-si punea nimeni
problema ca va mai fi vreodata citit daca tot merge). Exista use English,
exista comentarii, etc.

imbatranim nene, nici draq nu mai foloseste perl, azi toata lumea s-a
> bagat pe serpisori, daca nu au trecut deja la go si ruby

Se foloseste destul de mult, dar nu de oameni care simt nevoia sa se laude
pe twitter/instagram cu asta. Si python si go si ruby au magiile lor, nu au
reputatia asta pentru ca acolo arata mai frumos (sau mai rau, sunt
invizibile si n-ai nici macar ce sa dai pe liste ca fiind "chineza").

--
P.