[rlug] raspberry pi și similare

valy cozma valycozma at gmail.com
Fri Jan 25 23:18:54 EET 2019

salut si la multi ani !

resuscitand acest thread rather vechi, iti recomand olimex

au o multitudine de placi si module , suport bun si DDR3 ( de ex RPi are
DDR2 ) , si sATA si usb de putere mare ( ex pt hdd extern poate sa dea pana
la 1A / port , doar sa ai alimentator bun , posibil chiar sa nu aiba
limitare pe port , parca facusera ceva aici )

pe un olimex olinuxino a20 lime2 am rulat un soft de vanzare pe touchscreen
10" , cu baza de date , gestiune stocuri , si scris in java ca stiu ca va
place ..

s-a comportat bine ( aplicatia e complexa dar merge decent )

inca mai am 6 bucati in productie ( 2 cu aplicatia in cauza si 4 ca
printserver peste vpn ) , sunt stabile, o singura data mi-a murit un
sdcard  . ( intre timp am migrat pe gigabyte brix unde se cerea putere  )

au scos si placi mai tari ( quad a64 )

in general au o singura  varianta de linux suportata de ei, deci nu ai
probleme de alegere :D , dar poti sa pui si android si au mai aparut ceva
distributii pt jocuri arcade style