[rlug] raspberry pi și similare

Ionel Mugurel Ciobîcă I.M.Ciobica at gmail.com
Sat Jan 26 09:38:46 EET 2019

On 25-01-2019, at 23h 18'54", valy cozma wrote about "Re: [rlug] raspberry pi și similare"
> salut si la multi ani!
>
> resuscitand acest thread rather vechi, iti recomand olimex
>
> au o multitudine de placi si module, suport bun si DDR3 (de ex RPi are
> DDR2), si sATA si usb de putere mare (ex pt hdd extern poate sa dea pana
> la 1A / port, doar sa ai alimentator bun, posibil chiar sa nu aiba
> limitare pe port, parca facusera ceva aici)
>
> pe un olimex olinuxino a20 lime2 am rulat un soft de vanzare pe touchscreen
> 10", cu baza de date, gestiune stocuri, si scris in java ca stiu ca va
> place ..

> [...]

Mersi. Am comandat de ceva vreme un orange pi. Stă și acum în țiplă. A
trebuit să comand și alimentator (și o cutie), că altfel nu știu cum
să-l pornesc :-( Cred că vin din China că durează al naibi de mult să
ajungă. Cînd am tot ce trebuie o să văd ce poate să facă... :-)

Mugurel