[rlug] Networking simplu in Ubuntu Mate 18.04 pe ARM ( Odroid C2)

Paul Lacatus (Personal) paul at paul-lacatus.ro
Thu May 9 10:46:41 EEST 2019

Pe niste noduri de cluster cu Odroid C2 ruland ultima imagine de ubuntu
Mate 18.04 pusa la dispozitie de producator vreau sa setez IP static si
sa-i dau eu nameserverele cu care sa lucreze.  In fapt sunt intr-o
subclasa separata de IP-uri dar trebuie sa aiba si acces la net pentru
update si nu vreau sa le impun setari prin dhcp .

M-am cam pierdut printre NetworkManager ,  Netplan , systemd-resolved .

Am anulat systemd-resolved ,

Am cerut lui Network Manager dns=default dar nu-mi ia setarile din
/etc/network/interfaces si am eroare de name resolution

Paul